مستند تولید پورشه

مستند مراحل ساخت پورشه از National Geographic

مستند

مستند مراحل ساخت پورشه از National Geographic همراه دوبله فارسی پورشه ۹۱۱ یک خودروی اسپرت محصول شرکت پورشه آلمان است. پورشه ۹۱۱ اولین خودروی اسپرت دنیا است. این خودرو دارای طراحی شناخته شده می‌باشد و موتور آن در عقب خودرو قرار می گیرد. از زمان معرفی آن در سال ۱۹۶۳، این خودرو به طور مداوم مورد توسعه و تغییر قرار گرفته است ولی طراحی اولیه آن دست نخورده باقی مانده است.

مراحل ساخت پورشه

در نظرسنجی بین‌المللی سال ۱۹۹۹ برای جایزهٔ خودروی سده، ۹۱۱ پنجم شد و تنها  مستند تولید پورشه خودرویی در ۵ خودروی اول بود که همچنان تولید می شد. این خودرو از قدیمی‌ترین خودروهای اسپرتی است که هنوز در حال تولید است.

پورشه (Porsche) شرکت خودروسازی آلمانی است که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تاسیس شد. تمرکز این شرکت عمومأ بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس معطوف می‌باشد. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی شرکت پورشه در شهر اشتوتگارت، بادن – وورتمبرگ قرار دارند. این مستند که کاری از شبکه نشنال جئوگرافی می باشد به روند ساخت و خط تولید کارخانه پورشه پرداخته است. مستند زیبا و جذاب از مراحل ساخت انومبیل Porsche 911 برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. در این مستند شما به کارخانه Porsche 911 رفته و مراحل ساخت یک خودرو Porsche 911 را مشاهده خواهید کرد.

شرکتی آلمانی که یکی از معروف ترین ماشین های جهان را می سازد. این کارخانه روزانه صدها اتومبیل تولید می کند. این کارخانه تشکیل شده از دستگاه های اتوماتیک، فناوری پیشرفته و نیروی های متخصص. همه این ها دست به دست هم داده اند تا پورشه نه یازده ساخته شود …

اشتوتگارت آلمان محل زادگاه یکی دیگر از سریعترین خودورهای جهان یعنی پورشه مدل GT3 می باشد

که قادر است تا در زمان ۴٫۱ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند . این ماشین که بیشتر به درد پیست های مسابقه می خورد ، مجوز عبور و مرور در خیابان های معمولی را نیز دارد …. این مستند که کاری از شبکه نشنال جئوگرافی می باشد به روند ساخت و خط تولید کارخانه پورشه پرداخته است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>